ازدواج بهانه تعرض

‌دختر جوان پس از آشنايى خيابانى با فردى که خود را روان‌شناس معرفى مى‌کرد، از سوى اين فرد اغفال شد و در ادامه با تهديد سلاح مورد آزار و اذيت قرار گرفت.چند روز پيش دختر 20 ساله‌اى با مراجعه به شعبه سوم بازپرسى دادسراى جنايى تهران با ارائه شکايتى به بازپرس روشن گفت: چندى پيش به صورت اتفاقى با مردى که خود را دکتر روان‌شناس معرفى مى‌کرد، آشنا شدم که وى عنوان کرد قصد تشکيل خانواده دارد و مى‌خواهد با من ازدواج کند.‌‌دختر جوان در ادامه گفت: پس از آشنايى با اين فرد، تصور مى‌کردم خوشبخت‌ترين دختر دنيا هستم و بدون اطلاع والدينم و به صورت پنهانى با او به ارتباط خود ادامه مى‌دادم.‌‌شاکى اضافه کرد: يک ماه پس از آشنايي، او يک روز مرا به خانه‌اش دعوت کرد. ابتدا به او پاسخ منفى دادم تا اين که اصرارهاى او موجب شد تا به خانه‌اش بروم.‌‌دختر جوان در ادامه گفت: پس از حضور در خانه، مرد خواستگار از من تقاضاى نامشروع داشت که شروع به مقاومت کردم و او نيز با تهديد سلاح، مرا مورد آزار و اذيت قرار داد.‌‌به دنبال اين شکايت، بازپرس شعبه سوم دادسراى جنايى دستور دستگيرى مرد متهم را صادر کرد و ماموران پليس آگاهى با راهنمايى دختر جوان، اين متهم را در محل سکونتش دستگير کردند.‌‌او ادعا کرد: به دروغ خود را دکتر روان‌شناس معرفى کردم و پس از اغفال و فريب دختر جوان، او را مورد آزار و اذيت قرار دادم؛ البته قصد داشتم از او خواستگارى کنم.‌‌با ثبت اين اعترافات، بازپرس روشن دستور ادامه تحقيق در اين زمينه را صادر کرد.‌‌بازپرس جنايى پس از صدور قرار قانونى براى مرد 35 ساله گفت: متاسفانه فرزندان با بى‌اعتمادى نسبت به والدين، اتفاقاتى را که بيرون از خانه برايشان روى مى‌دهد، بازگو نمى‌کنند که اين از مواردى است که مشکلات عديده‌اى را براى دختران جوان رقم مى‌زند.‌‌وى اضافه کرد: در حال حاضر چندين پرونده در شعبات مختلف دادسراى جنايى مطرح است که نتيجه بى‌اعتمادى فرزندان به والدين و اعتماد آنها به افراد غريبه است. پس بايد اين اتفاقات را به صورت جدى مورد توجه قرار داد و با هوشيارى و کمى تعقل، اجازه سوءاستفاده و فرصت‌طلبى از افراد شياد را سلب کرد.‌‌

پاسخی بگذارید

